لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
با حریف نخست یوونتوس بیشتر آشنا شوید

با حریف نخست یوونتوس بیشتر آشنا شوید

تیم فوتبال مالمو ، تقریباً ضعیف ترین حریف یوونتوس در رقابت های گروهی لیگ قهرمانان امسال است.

 

راه رسیدن به لیگ قهرمانان

 

مالمو ، نماینده سوئد در لیگ قهرمانان ، با غلبه بر ردبول سالزبورگ از مرحله پلی آف بالا آمده و در گروه اول این رقابت ها جای گرفت. در این گروه با حضور تیم های قدرتمند یوونتوس و اتلتیکو مادرید ، بر روی کاغذ مالمو کمترین شانس را برای صعود دارد و در بازی اول خود نیز باید در استادیوم یوونتوس به مصاف بانوی پیر رود.

 

لیگ سوئد

 

با هفت بازی مانده از لیگ قهرمانی سوئد در سال 2014 ، مالمو با پنج امتیاز اختلاف با تیم AIK در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. آنها در این فصل 14 پیروزی ، هفت تساوی و تنها دو شکست را متحمل شده اند اما حضور در مراحل پلی آف لیگ قهرمانان باعث شده تا از پنج بازی گذشته خود در لیگ تنها موفق به کسب دو پیروزی شوند.

 

مربی

 ایج هراید ، سرمربی نروژی تیم مالمو ، قهرمانی های مختلفی را در سه کشور مختلف بدست آورده است. این تیم تابحال در دیداری اروپایی رو در روی یووه قرار نگرفته و مدافع سابق تیم منچستر سیتی امیدوار است تا با تکیه بر تجربه بازیکن ملی پوش خود ، مارکوس روزنبرگ ، در ضد حملات زهر خود را بر یووه وارد نماید.

 

بازیکن کلیدی

 

کاپیتان باشگاه ، مارکوس روزنبرگ ، دومین دوره حضور خود در مالمو را از فوریه 2014 آغاز کرده است. این مهاجم 31 ساله که در طول دوران حرفه ای خود در باشگاههایی همچون آژاکس و وردربرمن بازی کرده است در فرم بسیار آماده ای قرار دارد و در دوازده بازی گذشته خود برای این تیم ده گل به ثمر رسانده است.

 

ترکیب

 

قهرمان فصل گذشته سوئد احتمالاً با ترکیب 4 - 4 - 2 کلاسیک به میدان خواهد رفت. اولسن درون دروازه می باشد. کنچا ، هالستی ، هلاندر و کوناته خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و تینرهولم ، اریکسون ، آدو و فورزبرگ در خط هافبک به بازی گرفته می شوند. روزنبرگ و کیه سه نیز وظیفه گلزنی به بوفون را بر عهده دارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: